Prima pagină > de la Cristi > Am trecut prin Maciuca

Am trecut prin Maciuca

   A trebuit sa dau o tura, din obligatie, prin tara oltenilor, numita simplu Oltenia. Am evitat Rm. Valcea si am facut stanga spre Tg Jiu. Undeva inainte de Tg Jiu exista satul Alimpesti. Privelistea nu era senzationala, dar era calduroasa. Dupa vreo doua ore de mers nu ajungeam in nici un oras care existe pe cincimea de harta pe care o printasem de pe google. Gasim o benzinarie care avea in geam o masa patrata cu fata de masa alb-galbuie pe care statea un televizor. Inainte de benzinarie un indicator ne arata: Caracal inainte.
  Drumul spre Tg Jiu? Nu e aici. Dreapta la prima intersectie si tot inainte si mai faceti stanga si tot inainte si treceti dealul Berbesti si dreapta si pe sub calea ferata.

  Din momentul in care am facut stanga, norii s-au adunat deasupra noastra ca-n desenele animate. Drumul relativ bun. Pana sa dam de dealul Berbesti, unde norii s-au risipit si drumul s-a stricat, am fost atentionati:

Image019 

Nu, nu a facut nimeni misto de noi. Nu a vrut nimeni la Madulari, deci inainte. Urmeaza statia:

 Image020

Atentie: nici un ocupant al masinii nu a fost vatamat in Maciuca!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

