Prima pagină > de la Cristi > Regretul zilei

Regretul zilei

  Azi regret următoarele regreţiuni (doă puncte)

Că n-am deschis gemuleţu’ la baie când m-am dus să mă cac azi dimineaţă.

Că în titlul blogului n-am litera „U” pe care sa o scriu V cum au ăia la BVLGARI.

Pvla mea!

Că am presupus că şaorma făcută de mine acasă e mai bună decât aia de la magazin şi că stomacul mi-a demonstrat contrariul.

Că nu s-a inventat grebluţa extensibilă pentru scărpinat la LCB (legătura cur-boaşe).

  1. theodora
    Decembrie 17, 2009 la 5:35 pm

    :)) LCB? =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

