Prima pagină > de la Cristi > Zilele de nastere

Zilele de nastere

Urăsc zilele de nastere

Urările.  Ca și cum nu ar fi de fapt ziua TA, de ziua ta tre’ să faci niște sacrificii. Să răspunzi la toate telefoanele, să zici de 1213256436 ori pe zi “mulțumesc, să fie, merci, și ție la fel, să fim toți sănătoși” și alte abureli de genul. Ziua ta pe dracu’, e ziua celorlalți, ziua de dat telefoane, asta dacă-și aduc aminte. A răspunde la toate apelurile este un sacrificiu. Poate te scarpini în cur, poate că sună și fixul, poate că în timpul ăla cineva îți face o felație declarație de corazon. Tu tre’ să răspunzi și să începi cu mulțumescuțile.
Așteptările. Pentru că e ziua TA de multe ori ai alte așteptări de la cei din jur, vrei să o arzi în puf și cu o tiară pe cap, că doar o dată-n an e ziua ta. Nimic mai greșit. Nu, e o zi ca oricare alta. Pe principiul să fim pesimiști că poate avem noroc dacă n-avem așteptări, oh da..îmi place teoria, de ziua TA nu tre’ să te aștepți la nimic. E mai bine așa. Riști să plângi în pernă ca o mironosiță ca nu s-a întâmplat nimic din ce-ai vrut să se întâmple. Până la urmă tu n-ai făcut nimic care să merite sărbătorit. Acu’ n ani s-a chinuit măta să te nască după un travaliu de coișpe ore, sau a făcut o operație de cezariană care a lăsat urme adânci, sau cineva te-a scos cu un forceps (că d’aia ai bale la gură acum la 20 și ceva de ani). Deci nu TU trebuie să zici mulțumesc, nu tu tre’ sa primești felicitări. Mă-ta tre’ s-o facă. Săraca. Am stabilit: fără așteptări.
Cadourile. Nimic mai complicat. Io nu știu niciodată ce vreau. La alții o fi altfel, la mine e greu. Dacă știu, nu mi-e jenă să zic, firește. Bă, vreau aia. Send to all contacts. Aștept să fiu surprins. Ce te faci când oamenii din jurul tău nu știu să surprindă? Am stabilit din nou: nu accepta cadouri. Dacă vine cineva la tine cu ceva: du-te bă d’aici, io am tot ce-mi tre’. Simplu. De ziua ta nu tre’ să primești nimic, pentru că de fapt nu e ziua ta. Sau mă rog, poți să le iei și i le dai lu’ maică-ta/taică-tu’.
Petrecerea. Nimic mai de căcat. Sărbătorirea în sine e mai de căcat decât cadourile și așteptările la un loc multiplicate cu 4820. 4820 e pin-ul meu de la card, întâmplător m-am gândit la bani când am adus în calcul subiectul ăsta. Nu știu de ce, nu cred că are legătură. Deci petrecerea. Ce poate fi mai enervant decât o gloată de oameni beți, îmbătați pe banii tăi desigur, care trag de tine în stânga și-n dreapta? Pozeeeee, pupaaat, la mulți aaaani , să fii fericit și sănătoas.. . Bă, calmați-vă, lăsați-mă în pace, că nu v-am adus aici să mă stresați. Normal, pentru oamenii care adoră să fie în centrul atenției este ceva sublim. Constat în mod curios că eu nu sunt ala. Ptu, și-aș fi putut să jur că-mi place.
Concluzii. Am făcut 21 de ani și concluzionez că e ultima oară când sărbătoresc mizeria asta. Cine îmi spune La mulți ani merge direct la spam.  La anul îmi închid telefonul de ziua mea. De ziua de nume îmi închid telefonul. Nu mă plâng, doar constat.  Felicitări celor care și-au dat seama de toate chestiile astea mai devreme decât am facut-o eu.  Sunt atâtea lucruri de sărbătorit și noi ne axăm cel mai mult pe ziua în care am alunecat printr-un vagin.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

