300

Cam atâţi oameni zice numărătorul ăla stricat că s-ar fi uitat pe aici. Mie mi se pare fals. 300 de oameni îs mulţi. Cu 300 de oameni poţi să te opui întregii armate persane. Dacă aş avea io 300 de fani i-aş putea pune să imi scrie numele în stradă din corpurile lor şi dup-aia aş putea să mă sui pe un bloc, să admir şi să îmi crească inima cât o mămăligă. Daca mi-ar trimite 300 de oameni câte 10 lei aş avea 3 000 de lei, şi ăştia sunt o grămadă de bani. Aş putea să mă las de căutat de muncă cu banii ăştia. Oricum. Am o idee mai bună de numărătoare de popor: Daca vedeţi textuleţu’ ăsta pâna la capăt, apăsaţi şi voi pe butonu’ ala pe care scrie comment, şi lăsaţi un “văzui” sau ce vă cacă mintea. Vă număr io manual dup-aia.

Categorii:de la Cristi Etichete:, , ,
  1. marius
    Ianuarie 31, 2010 la 12:58 pm

    “văzui” :))

  2. ionut
    Februarie 2, 2010 la 11:16 am

    marfa blogu

  3. Februarie 13, 2010 la 4:16 pm

    Pretenash dar ne iei pe fiecare manual ? =))))

  4. Februarie 14, 2010 la 9:57 am

    va numar!

  5. Martie 2, 2010 la 1:47 pm

    veni, vazui, placui!:D

  6. mariana
    Martie 12, 2010 la 11:34 am

    ” m-am ” ras mai …

  7. geneu
    August 7, 2011 la 9:27 pm

    am trecut si io p-acia

  8. andrea
    August 25, 2011 la 11:18 pm

    vazui ^^ :))

  9. Puligletul
    Martie 16, 2013 la 10:31 pm

    vazui ca te lasasi

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

