Prima pagină > de la Cristi > VICIUL MEU

VICIUL MEU

Mi-am promis că mă las, că nu mai pun mâna pe căcatul ăla, că îmi fute creierii şi o să ajung ultimu râci, salahor săpător de şanţuri. Dar nu pot, mă! Nu pot să mă abţin. Mă simt atât de bine, mă face să râd şi zău că mă binedispune după o zi lungă. Dar promit că-mi bag pula şi nu mai fac. Dar de mâine. De mâine nu mai citesc Adevărul de Seară, în ciuda tuturor căcaturilor hazlii de acolo.

  1. Martie 22, 2010 la 8:52 pm

    :))) tare man :)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

