Prima pagină > de la Cristi > A murit Mădălina Manole

A murit Mădălina Manole

Da. Iarăşi a murit cineva care cîntă şi o să auzim la toate televiziunile „Fată dragă nu fi pizdă”, „un actor grăbit” şi alte melodii pe care cu altă ocazie nu le-am mai fi auzit. Pentru că, am mai zis-o de enşpe ori, pentru un artist trecut de mult de perioada de glorie, cel mai bun lucru pentru carieră e să crăpi. O ştie şi Michael Jackson. Pariez că în două săptămâni maxim o să fie CD cu „Mădălina Manole greatest hits” cu Jurnalul Naţional, Adevărul, Pro Sport sau alte ziare prea proaste să se vândă prin scris şi care apelează la bonusuri ce înlocuiesc necesitatea unor redactori competenţi.

Şi mereu când moare cineva pozele sunt alb negru. Tehnica fotografică a tragediei care, ironic, e folosită şi de naşpete ca să arate mai puţin tragic în avatare.

Când era tânără i se zicea „fata cu părul de foc”. În ultimul timp mai îmbătrânise şi părul se mai închisese la culoare şi i se zicea doar „femeia cu păr”. De fapt, există ipoteza că din cauza asta s-a şi sinucis, ea lăsând pe telefonul lu’ bărbac-su mesajul că „nu se mai simte frumoasă”. Pula mea, nici io nu o mai simţeam frumoasă. Da’ mi se pare că e irelevant. 95% dintre oameni nu au de ce să se simtă frumoşi (nu io) şi totuşi rata de sinucidere este de aproape două ori mai mică! Din nou, pula mea, Loredana Groza e de cinşpe ori mai urâtă decât orice om de pe planetă inclusiv ea însăşi creând un paradox şi de 15 ani tot aştept să se sinucidă sau să o sinucidă cineva şi tot nu se întâmplă fericitul eveniment.

Totuşi, a făcut gestul fix în ziua când au apărut talentele noi de la următorul expansion World of Warcraft. Şi eu am simţit un gol în stomac când le-am văzut. Cine ştie, ea, femeie mai sensibilă…

Însă cea mai hazlie ştire am găsit-o pe un site cretin, crimetime.ro unde băieţii au lucrat la paralele ceva timp după care au născut pe cur acest titlu „Blestemul MM – Mădălina Manole a murit ca Marilyn Monroe”. Sfinte căcat! Nu o să mai mănânc bomboane M&M şi o să dau doar puţină muie de frică.

Dar nu, serios. Nu a murit ca Marilyn Monroe. Aia a luat medicamente. Asta a luat insecticide. A murit exact ca un gândac de bucătărie.

via

Categorii:de la Cristi
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

