Prima pagină > de la Cristi > Alte chestii care mă enervează: despre „locatie”

Alte chestii care mă enervează: despre „locatie”

Locaţie în continuare nu înseamnă loc cum nici felaţie nu înseamnă fel. Locaţia e o sumă de bani plătită pentru a lua un spaţiu în folosinţă. E sinonim cu chirie. Dacă mă întrebi în ce locaţie am fost aseară îţi fut un pumn în gât. „Dar Cristi, toată lumea îl foloseşte bla bla”. Să te fut pe tine şi pe toată lumea.

LOCATIE

Categorii:de la Cristi
  1. coma
    Septembrie 17, 2010 la 11:18 pm

    hahahahahha absolut !!!!!

  2. Aleee
    Octombrie 22, 2010 la 11:24 am

    Corect! :)))))

  3. Decembrie 19, 2012 la 10:04 pm

    Ce imi place de tine omule…
    Ce parere ai de utilizarea termenului de expertiza…x are expertiza in domeniu…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

